03.2020
Yli 100 000 tuotteen valikoima verkkokaupaksi
Trimedia Oy toteutti Fixusnet verkkokaupan Futursoftiin integroidulla Automatik-verkkokauppaohjelmalla, jonka avulla laajan tuotevalikoiman hallintan ja ajantasaiset tuotesaatavuudet ovat mahdollisia toteuttaa nopeasti ja vaivattomasti.
Toteutus
Kaikki saman katon alle
Fixus-verkkokauppa tarjoaa todella laajan tuotevalikoiman, joka piti saada yhden verkkokaupan alle. Toteutuksesta haluttiin tehdä mahdollisimman käyttäjäystävällinen: tuotteiden pitää olla helposti löydettävissä ja valikoiman muunneltavissa käyttäjän sijainnin perusteella. Toteutuksessa haluttiin kiinnittää erityistä huomiota myös verkkokaupan ulkoasuun ja viimeistelyyn, jotta se erottautuu kilpailijoistaan.
Näin projekti eteni
- Verkkokaupan visuaalisen ulkoasun suunnittelu
- Verkkokaupan toteutus ja sen integrointi Auto- ja Konefuturiin
- Verkkokauppakokonaisuuden jatkokehitys ja ylläpito
- Verkkokaupan Adwords- ja Facebook-mainonta
Digimarkkinoinnilla buustia myyntiin
Sivustolle toteutetaan verkkokaupan lisäksi aktiivisesti digimarkkinointia.Hakusana- ja somemainonnan avulla Fixusnet tavoittaa potentiaaliset asiakkaat ja kävijät tehokkaasti ja kustannustehokkaasti. Mainonnalla sivuston kävijämääriä sekä myynti on buustattu mm. tuotteiden uudelleenmarkkinoinnilla.
AutoMatik-verkkokauppa-alusta
Verkkokaupalla on laaja, yli 100 000 tuotteen valikoima. Fixus-verkkokauppaan tuodaan tuotteita monesta eri lähteestä ja ne integroidaan AutoMatik-verkkokauppa-alustaan. Verkkokauppojen valikoima määräytyy asiakkaan valitseman sijainnin perusteella. Verkkokauppa toimii AutoMatikilla, joka on täysin integroitavissa Futursoft-varastonhallintajärjestelmän kanssa.
Asiakas – Koivunen Oy / Fixus
Fixus-verkkokauppa tarjoaa asiakkailleen yli 100 000 tuotteen valikoiman laadukkaita autojen varaosia, lisävarusteita, autokemikaaleja, öljyjä, autonhoitotuotteita, koneita ja kiinnitystarvikkeita 24/7 –periaatteella. Fixus-ketju on syntynyt alan tunnetuimpiin kuuluvan autovaraosien ja -tarvikkeiden maahantuonti- ja tukkuliike Koivunen Oy:n sekä sen pitkäaikaisten kumppaneiden yhteistyön tuloksena vuonna 2005.
Verkkokaupan ja markkinoinnin parissa ahkeroi
Toni Huuskonen
Senior Web Developer
Integrations, Full Stack Development, E-Commerce, Project ManagementAki Saksola
CTO
UI/UX-design, Front-End Development, Project ManagementTuuli Strandman
Senior Marketing Specialist
Web Analytics, SEO, Project Management, Digital MarketingJenna Saksola
Content Strategist
E-Commerce, Support, Digital Marketing, Project ManagementKiinnostuitko kuulemaan lisää?
Jos sivumme saivat sinut pohtimaan oman sivustosi tulevaisuutta, kirjoita yhteystietosi ja lyhyt kuvaus ongelmasta tai mahdollisuudesta alla olevaan lomakkeeseen.
Yhteyshenkilöt
Jos lomakkeiden täyttäminen ei innosta vaan haluat ottaa suoraan yhteyttä, kirjoita sähköposti etunimi.sukunimi@trimedia.fi tai ota yhteyttä alla oleviin henkilöihin.
Arto Saksola
Puh: +358 44 535 7215
Tuuli Strandman
Puh: +358 40 6744677