Työ – Verkkokauppa : Fixusnet 02.9

Yli 100 000 tuotteen valikoima verkkokaupaksi

Trimedia Oy toteutti Fixusnet verkkokaupan Futursoftiin integroidulla Automatik-verkkokauppaohjelmalla, jonka avulla laajan tuotevalikoiman hallintan ja ajantasaiset tuotesaatavuudet ovat mahdollisia toteuttaa nopeasti ja vaivattomasti.


Toteutus

Kaikki saman katon alle

Fixus-verkkokauppa tarjoaa todella laajan tuotevalikoiman, joka piti saada yhden verkkokaupan alle. Toteutuksesta haluttiin tehdä mahdollisimman käyttäjäystävällinen: tuotteiden pitää olla helposti löydettävissä ja valikoiman muunneltavissa käyttäjän sijainnin perusteella. Toteutuksessa haluttiin kiinnittää erityistä huomiota myös verkkokaupan ulkoasuun ja viimeistelyyn, jotta se erottautuu kilpailijoistaan.

Näin projekti eteni

  • Verkkokaupan visuaalisen ulkoasun suunnittelu
  • Verkkokaupan toteutus ja sen integrointi Auto- ja Konefuturiin
  • Verkkokauppakokonaisuuden jatkokehitys ja ylläpito
  • Verkkokaupan Adwords- ja Facebook-mainonta

Digimarkkinoinnilla buustia myyntiin

Sivustolle toteutetaan verkkokaupan lisäksi aktiivisesti digimarkkinointia.Hakusana- ja somemainonnan avulla Fixusnet tavoittaa potentiaaliset asiakkaat ja kävijät tehokkaasti ja kustannustehokkaasti. Mainonnalla sivuston kävijämääriä sekä myynti on buustattu mm. tuotteiden uudelleenmarkkinoinnilla.

AutoMatik-verkkokauppa-alusta

Verkkokaupalla on laaja, yli 100 000 tuotteen valikoima. Fixus-verkkokauppaan tuodaan tuotteita monesta eri lähteestä ja ne integroidaan AutoMatik-verkkokauppa-alustaan. Verkkokauppojen valikoima määräytyy asiakkaan valitseman sijainnin perusteella. Verkkokauppa toimii AutoMatikilla, joka on täysin integroitavissa Futursoft-varastonhallintajärjestelmän kanssa.

Asiakas – Koivunen Oy / Fixus


Fixus-verkkokauppa tarjoaa asiakkailleen yli 100 000 tuotteen valikoiman laadukkaita autojen varaosia, lisävarusteita, autokemikaaleja, öljyjä, autonhoitotuotteita, koneita ja kiinnitystarvikkeita 24/7 –periaatteella. Fixus-ketju on syntynyt alan tunnetuimpiin kuuluvan autovaraosien ja -tarvikkeiden maahantuonti- ja tukkuliike Koivunen Oy:n sekä sen pitkäaikaisten kumppaneiden yhteistyön tuloksena vuonna 2005.

Verkkokaupan ja markkinoinnin parissa ahkeroi

Toni Huuskonen

Senior Web Developer

Integrations, Full Stack Development, E-Commerce, Project Management

Aki Saksola

CTO

UI/UX-design, Front-End Development, Project Management

Tuuli Strandman

Senior Marketing Specialist

Web Analytics, SEO, Project Management, Digital Marketing

Jenna Saksola

Content Strategist

E-Commerce, Support, Digital Marketing, Project Management

Kiinnostuitko kuulemaan lisää?

Jos sivumme saivat sinut pohtimaan omien sivujesi tulevaisuutta, kirjoita yhteystietosi ja lyhyt kuvaus ongelmasta tai mahdollisuudesta alla olevaan lomakkeeseen.

Yhteyshenkilöt

Jos lomakkeiden täyttäminen ei innosta vaan haluat ottaa suoraan yhteyttä, kirjoita sähköposti etunimi.sukunimi@trimedia.fi tai ota yhteyttä alla oleviin henkilöihin.

Arto Saksola
toimitusjohtaja, osakas
Puh: +358 44 535 7215

Tuuli Strandman
markkinointi, laskutus
Puh: +358 40 6744677


Muita toteutuksia